Koostöös uuringufirmaga Mercuri International Estonia läbiviidud AS Toode kliendirahulolu uuring kinnitas, et meie tegevused ja suhted klientidega on rohkem koostöö, kui niisama kliendi-müüja omad. Sarnase metoodika abil viisime uuringud läbi ka 2008. ja 2010.aastal ja seeläbi on olemas hea võrdlusbaas. Hea meel on teatada, et 2016.aasta uuringu keskmine tulemus 83 punkti 100-st on ajaloo tugevaim tulemus. See on sündinud koostöö klientide ja koostööpartneritega ning eriline tänu AS Toode töötajatele. Kliendiuuringus osalesid nii eraisikutest ühekordsed, kui aastaid ja aastakümneid koostööd teinud püsikliendid. Suures piiris oli mõlema segmendi rahulolu sarnane.
Uurisime lähemalt, mida teeme hästi, kus on arenguvajadusi ja saime hulgaliselt vabas vormis konkreetseid ettepanekuid, mida võimalusel arvestada püüame. Arendada proovime elektroonilist teavitussüsteemi, mis kutsub valminud toodetele varem järele. Seda puudust mainiti korduvalt. Lisaks jäi vajaka infost, mis puudutab meie uudistooteid ja kampaaniaid, rohkem soovitakse sedalaadset infot e-postiga. Meie kodulehel ja e-kirjade all on nüüdsest link, mis kutsub liituma elektroonilise uudiskirjaga, soovitame kasutada! Lubame, et ei uputa teie postkasti rämpspostiga, vaid postitatame mõistliku ajavahemiku tagant nii sooduspakkumisi, kui tooteid ja katusemaailmas toimuvat tutvustavaid uudiseid. Samuti proovime parandada paksemate sileplekkide laoseisu tipphooajal. Soov Klassik-profiili kiirematest tähtaegadest on juba realiseerumas lisameeskonna näol lisanduvas töövahetuses. Samuti võtame väga tõsiselt pretensioone, mis puudutasid mõne maakonna müügiesindaja kättesaadavust ja pakkumiste vormistamise tähtaegu. Kahjuks tehnoloogiaajastul siiski esineb olukordi, kus kõik e-kirjad ei jõua meieni ja meil on raske neile sellisel juhul vastata. Tekkinud pahameel on mõistetav, kuid soovitame ka enda e-postkasti rämpsposti kausta aeg-ajalt revideerida – sinna satub teinekord olulisi kirju.
.
Enamasti oli uuringu tagasiside väga positiivne ja proovime saavutatud taset hoida ja miks mitte ka parandada!
Uuringus osalejate vahel loosisime välja 1000 euro väärtuses tooteid meie valikust ja loosiõnn naeratas Kristiven OÜ-le. Väiksemad auhinnad lähevad Johannes Saarele ning OÜ Mivo Ehitusele. Võtame võitjatega ise ühendust.
Täname väga toreda koostöö eest kõiki meie praegusi ja tulevasi kliente ja koostööpartnereid! Kena aasta lõppu!
AS Toode
Noppeid ligi paarisajast vabas vormis antud tagasisidest:
- Operatiivsus,korralik klienditeenindus.
- Töö kiirus ja kvaliteet.
- Kvaliteetne ja kiire ja professionaalne töö. Lisaks see, kuidas ja kui tihti kliendiga suheldaks ning arutatakse kõik pisidetailid läbi. Jäin väga rahule just töö kiirusega ja sellega, et projektijuht oli igati abivalmis ning alati kättesaadav. Seetõttu läks ka soovitus naabritele, ning info kohaselt naabermaja pere ka AS Toode katuse ka valisid.
- Katusematerjalide pakkumused on terviklikud ja professionaalsed, küsimuste korral on ka tagasiside olnud kiire.
- Kliendisõbralik ja kiiresti kättesaadav.Mõistlik tarneaeg
- Positiivne on see, et ka eskiisi ja lihtsa joonise järgi vamistate väikestes kogustes plekktooteid.
- Lai tootevalik, suhtumine klienti.
- Esindused ka väiksemates kohtades ja hinnaküsimisele vastamise kiirus ning kauba tarnekiirus.
- Professionaalsus, sõbralikkus suhtlemisel, koostöö kliendiga, kaasamõtlemine parima lahenduse leidmisel ja selle soovitamine.
- Tootevalik, kiirus ja hind.
- Sõbralikud hinnad.
- Kõrgeim kvaliteet ja tellimuste täitmise kiirus.
- Toode AS klienditeenindus on tarbijale lähemal, ehk esindusi on rohkem kui kõikidel teistel pakkujatel, lisaks on paigaldus meeskonnad Toode AS-i nime all, mitte ei ole eraldi nii-öelda omaette.
- Ei teinud konkurente maha.